316 300 461
Luni-Vineri
9.00-17.00
Cos cumparaturi
0 lei
cosul 0
Cosul de cumparaturi este gol. Alege tinuta care ti se potriveste.
Valoarea produselor din cos este:
0 lei

INTREBARI FRECVENTE

Cititi:


Cum cumpar

expediere si plati

Ce inseamna outlet?

Outlet va ofera haine de marca originale, incaltaminte, echipament sport si genti, deseori mai ieftine cu 30 - 80% fata de magazine fizice, deoarece este vorba de produse din colectii recente sau din supraproductii.

Care este costul expedierii?

Achizitionand produse in suma de peste 350 lei transportul este gratuit, in caz opus taxa constituie 19,90 lei, exceptia fac comenzile, care contin parfumuri, produse cosmetice si ochelari de soare. Contravaloarea lor nu este inclusa in conditiile achizitionarilor cu transport gratuit. In acest mod Va propunem cele mai avantajoase preturi!

Lista preturilor de transportare si a platilor.

Poate fi comanda suplimentar editata?

Comanda poate fi modificata numai pentru perioada inainte de a fi expediata, aproximativ in 24 de ore de la implementarea comenzii. In cazul celor puse in aplicare in week-end si mai mult. Statutul comenzii il puteti verifica in cont de utilizator sau prin verificare rapida aici.

In cazul in care hainele comandate nu mi se vor potrivi, pot sa le schimb?

Fireste, produsele necorespunzatoare pot fi inlocuite sau, in conformitate cu legea nr. 367/2000 , returnate in termen de 10 zile lucratoare. Care este procedura de schimb? Pe internet veti plasa o noua comanda a produsului solicitat si in nota veti specifica „comanda inlocuire“. In momentul in care vom receptiona pachetul de la dumneavoastra, il vom procesa cu prioritate, pretul produsului returnat va fi dedus si vom expedia un nou colet. Produsele spre inlocuire vor fi expediate impreuna cu xerocopia dupa factura, etichetele de rigoare si in ambalajul original. Acceptam doar produse neuzate!

Pentru mai multe informatii cititi Termeni si conditii.

Produsele sunt in stoc. Care sunt termenii de livrare?

Toate produsele expuse pe site sunt disponibile si sunt imediat expediate. Coletele sunt expediate prin intermediul Serviciului de curierat GLS. Termenul de livrare este de 3 zile lucratoare.

Cand primesc produsele?

Comenzile sunt expediate in fiecare zi, cu exceptia zilei de Vineri, si se livreaza in a treia zi lucratoare. Comenzile lansate in orele de dupa-amiaza si in zilele de odihna sunt procesate in ziua imediat urmatoare.

La bifarea marimii dorite va aparea un nou sector cu data preconizata de livrare.

Nu ati gasit un raspuns la intrebare?

Scrieti-ne! Va raspundem cu placere in cel mai scurt timp!

Formular de contact

Acest formular il puteti utiliza in cazul oricaror intrebari si sugestii referitoare la produse, comenzi, reclamatii s.a..