316 300 461
Luni-Vineri
9.00-17.00
Cos cumparaturi
0 lei
cosul 0
Cosul de cumparaturi este gol. Alege tinuta care ti se potriveste.
Valoarea produselor din cos este:
0 lei

Termeni si conditii

Cititi: Intrebari frecvente

A. Obligatiile furnizorului. 

Furnizorul se angajeaza sa livreze catre cumparator: 

- Doar produsele comandate de catre cumparator prin intermediul magazinului on-line outletexpert.ro,ale caror aspect este cu cat mai mult posibil apropiat de produsul prezentat(variatiile mici de culoare sunt posibile,denaturarile pot aparea in urma digitalizarii).
- Articole,care sunt in conformitate cu standardele si reglementarile aplicabile in Romania si sunt originale.
- Bonul fiscal de vanzare-in fiecare pachet,pe langa bunuri,veti gasi,de asemenea,factura cu preturi specificate pentru fiecare element.
In continuare,furnizorul se obliga sa: 
- Comunice cu cumparatorul in vederea informarii prin e-mail despre primirea comenzii,livrarii sale si a platii primite pentru marfa. 
- In caz de imposibilitatea respectarii termenului de livrare,va informa prompt cumparatorul si va consulta cu el procedura ulterioara.In continuare,va trimite informatii despre actualizarea paginilor.
- Va publica, pana la confirmarea comenzii,pretul final si real,pe care cumparatorul il va achita pentru marfa,inclusiv TVA si costul de transport si manipulare.
- In conformitate cu art.4 lit.b din Ordonanta Guvernului nr.130/2000,consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare si sa returneze marfa fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.Produsele vor fi expediate la adresa de reclamatii in forma lor originala fara a fi deteriorate sau utilizate. Mai multe informatii despre procesul de reclamatie. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.In cazul respectarii urmatoarelor conditii,reclamarile pot fi tratate in conformitate cu Legea.Neindeplinirea oricareia dintre conditiile de mai sus nu este in conformitate cu Privacy Act, si accepta demisia din contractul incheiat cu consumatorul,produsul va fi returnat in detrimentul expeditorului. Formular de renuntare la cumparare site il gasiti aici (PDF).
- Conform cerintelor Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date,Outletexpert are obligatia de administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate,datele personale pe care ni le furnizati despre Dumneavoastra,un membru al familiei Dumneavoastra sau ale unei alte persoane,utilizand orice modalitate de comunicare cu firma noastra.

 

B. Drepturile si obligatiile cumparatorului. 

- Cumparatorul este obligat sa mentioneze adresa exacta si completa,spre care va fi directionat produsul comandat. 
- Cumparatorul este obligat sa ridice marfa si sa achite costul total.Pretul final consumatorul il realizeaza la completarea comenzii ,inainte de confirmare obligatorie. 
- In cazul in care cumparatorul are dreptul de a anula comanda trimisa sau a returna bunurile in termen de 10 zile lucratoare de la primire,vezi text punctul A,despre retragere din contract.

 

C. Caracterul obligatoriu al comenzilor. 

- Fiecare comanda confirmata de cumparator(si anume la tastarea butonului „Confirma comanda“) este considerata ca obligatorie. 
- In cazul ,in care cumparatorul este consumator,propunerea de a incheia contractul este amplasarea produselor oferite de site-ul firnizor,contractul de cumparare astfel se initiaza prin expedierea comenzii de catre cumparator-consumator si primirea comenzii de catre furnizor.Aceasta acceptare furnizorul o va confirma imediat cumparatorului prin e-mail informativ,insa la constituirea contractului aceasta confirmare nu atribuie.
- Darurile puse la dispozitie sunt complet gratuite,asupra lor nu se pot aplica legile consumatorilor.Astfel de marfuri indeplinesc conditiile de contract si orice donatie in conformitate cu normele legislative in vigoare.

 

D. Termeni si conditii. 

Produsele sunt expediate prin intermediul firmei de curierat GLS. In cazul livrarii nereusite coletul va fi depozitat timp de 5 zile la cel mai apropiat depozit GLS.

   Romania
Mod de livrare si plata
Pret
Informatii
GLS plata ramburs la achizitii pana 350 lei
19.90 Lei
Modul fiabil si simplu de transport.Lotul va fi livrat prin intermediul GLS Romania prin ramburs. Achitarea platii se va face la preluarea coletului.
GLS plata in avans prin transfer bancar la achizitii de pana la 350 Lei
16 Lei*
GLS plata ramburs la achizitii de peste 350 lei
gratis*

* Parfumurile si ochelarii sunt doar un supliment in gama noastra de produse,
astfel contravaloarea lor nu este inclusa in conditiile achizitionarilor cu transport gratuit.

 


La preluare,cumparatorul este obligat sa verifice starea lotului (intregimea cutiei,benzii protectoare) si sa refuze pachetul incomplet sau deteriorat.

Lotul defect trebuie sa fie notificat imediat vanzatorului ,completand raportul de daune cu operatorul de transport,apoi acesta va fi transmis prin e-mail furnizorului in termen de pana la 24 ore.Atunci cand pachetul a fost acceptat si confirmat prin semnatura in acte de transportare,reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in seama.In cazul in care valoarea produsului achizitionat,ca urmare a anularii sau credit,este mai mica decat suma pentru taxe postale gratuite ,furnizorul are dreptul de a percepe taxe in functie de costurile reale sau lista de preturi.

 

E. Expedierea produselor.

Expediem produsele ,in general, in termen de pana la 24 ore de la confirmarea comenzii. In cazul, in care anumite articole nu sunt la moment in stoc, transferul ar putea fi efectuat cu o durata mai lunga.In caz de intarzieri prelungite sau in cazul bunurilor deja vandute ,va vom informa cu siguranta.


F. Politica de confidentialitate.

Informatii despre clienti sunt stocate in conformitate cu legile aplicabile,in special Legea nr.677/2001 cu privire la politica de confidentialitate.Prin initierea contractului,consumatorul da acord cu prelucrarea si colectarea datelor sale personale in baza de date a vanzatorului,dupa finalizarea cu succes a contractului,si pana la declaratie scrisa de dezacord cu aceasta prelucrare.Cumparatorul are dreptul de acces la datele sale personale,dreptul de a le rectifica,inclusiv si alte drepturi legate de aceste date.Datele cu caracter personal pot fi eliminate din baza de date,in urma cererii scrise de client.Datele personale ale clientilor sunt integral protejate impotriva abuzurilor.Datele personale nu sunt furnizate de catre vanzator niciuneia alte persoane.Exceptie fac transportatorii externi,carora sunt transmise informatiile personale la un nivel minim,care este necesar pentru livrarea de bunuri.Contractele individuale in urma incheierii sunt arhivate de catre operator ,in format electronic si sunt accesibile doar operatorului.

 

G. Garantii si reclamatii.

Cu exceptia cazurilor in care se prevede altfel,termenul de garantie standart pentru un produs nou este de 24 luni.In cazul achizitiei de bunuri de catre utilizatorul final activitatea se desfasoara conform Codului Civil.In cazul unei persoane fizice sau juridice achizitia este reglamentata de Codul Comercial.

In cazul livrarii produselor comandate de catre firma de curierat GLS,consumatorul este obligat sa verifice daca produsul nu prezinta defecte cauzate in urma transportarii.Daca sunt depistate defecte,consumatorul este obligat sa nu preia produsul si sa scrie cu transportatorul un raport de daune.Despre o posibila deteriorare a marfurilor in tranzit,cumparatorul este obligat,de asemenea,sa informeze si vanzatorul. 

In cazul in care este nevoie de a trimite bunurile inapoi catre vanzator,clientul este obligat sa impacheteze produsul in ambalajul sau original.In cazul in care cumparatorul nu are ambalajul original,este necesar ,din cont propriu,sa ofere un nou ambalaj conform rigorilor de transportare.Consumatorul admite ca in cazul marfurilor neprotejate in transportare,reclamatia lor ulterioara nu poate fi acceptata.

In functie de tipul de defecte si caracterul produsului,in conformitate cu reglementarile in vigoare din Romania,raclamatia va fi tratata prin substituirea articolului sau rambursarea pretului de achizitie platit.

Comerciantul isi rezerva dreptul de a rezilia relatia de afaceri cu astfel de cumparatori,ale caror creante sunt disproportionale in raport cu achizitiile sale sau dau nastere la speculatii.

Solutionarea extrajudiciara a litigiilor in materie de consum care rezulta din tranzactiile on-line, aici: https://webgate.ec.europa.eu/odr/

Mai multe informatii si procedura de reclamatie.